Xornada de Clausura do proxecto A Caixa Sostible: resultados e perspectivas

Xornada de Clausura: Resultados e perspectivas

O vindeiro mércores, día 10 de maio, terá lugar a Xornada de Clausura do proxecto A Caixa Sostible. Celebrarase na sala Paraninfo da Univeresidade de Vigo, onde dará comezo as 10.00h coa Benvida de Santiago Pozo, o coordinador e artífice do proxecto.

Participarán, os investigadores da Universidade de Vigo que deseñaron e deron soporte nas actividades e alumnado representante dos IES participantes.

Falarase do desenvolvemento das actividas, dos resultados máis destacados e das novas perspectivas sustentables despois destas  experiencias nas diferentes localidades galegas.

Posteriormente, na Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía, realizaranse actividades científicas para o alumnado dos IES que asista ao evento.

Podes descargar o programa da Xornada na seguinte ligazón: Programa da Xornada de Clausura 2023